Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LK

Opět skvělý článek!

Karma a váš blog si přidávám do záložek. Vždycky potěší, když člověk zjistí, že se svými myšlenkami není sám, ale je nás takových dost :-)

1 0
možnosti
Foto

R^ Výborně napsáno, s jednou drobnoupřipomínkou hnidopichač. 2: Fámu o údajném Churchillově výroku „Nevěřím žádnéstatistice, kterou jsem sám nezfalšoval.“ rozšířil německý ministr propagandyJoseph Goebbels. (viz http://www.statistik.baden-wuerttemberg.de/Veroeffentl/Monatshefte/PDF/Beitrag04_11_11.pdf)

0 0
možnosti
MI

Děkuji za upozornění! I tak je to ale pěkný výrok :-) M.I.

0 0
možnosti
Foto

I69v81o 67C47i16l41i95c87h

24. 4. 2014 6:58

Opět brilantní R^

3 0
možnosti
JH

J92a92n 13H46a94n49á35k

23. 4. 2014 23:12

Zajímavé, píšete velmi dobře, pobavil jsem se, to se musí uznat. Za satiru R^

Jinak hrubá generalizace, útoky na inteligenci ostatních (to mám od samozvaných geniálů nejraději), demagogie, fabulace, obviňování bez důkazů a spoustu dalších úderných prázdných fráziček. Značně Vaše chování odpovídá Vašemu světonázoru, což mě také těší.

Takže R^ rád jsem se zasmál.

Zdraví samozvaný bojovník proti korupci (kterého nikdo neplatí) :-)

3 3
možnosti
  • Počet článků 10
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3697x
Věřím ve svobodu a odpovědnost jednotlivce a co možná nejmenší stát. Dále věřím v sílu a nezastupitelnost racionálního úsudku a vědecké metody.