Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JR

J56a51n 60R50á91ž

28. 4. 2014 22:17

Nejsem fanda zbraní a každého kdo rád střílí považuji za stejného cvoka, jako jsou ti kdo rádi mlátí (jako já) do golfového míčku. Mám doma zbraň. Mám k ní vztah jako k rýči. Když je nutno zrýt zahradu, prostě vezmu rýč a budu rýt. Nebudu o tom přemýšlet. Prostě je to potřeba. Když bude má rodina nebo domov ohrožen, vezmu zbraň a se stejnou emocí, s jakou použiji k rytí rýč, použiji k obraně zbraň. Pragmaticky a efektivně......jako ryji zahradu, bude to potřeba.  Čili budu mířit první na srdce a druhou do hlavy. 

Domnívám se že jiná úvaha o zbrani, jako prostředku obrany, nepřipadá v úvahu. V jiném případě jsou zbraně jen koníčkem, jako tenisové rakety.

0 0
možnosti
JM

Mám-li střelnou zbraň ,musím být vnitřně připraven zabít.Jinak je její držení a vytažení větším nebezpečím pro mne než pro útočníka.

3 0
možnosti
Foto

I83v89o 42C58i83l82i71c83h

27. 4. 2014 17:34

A proto (ale i z lenosti) ji nosím jen tam, kde předem očekávám opravdu zvýšené riziko a přesto se tomu nemohu vyhnout (samozřejmě tím riskuji, že se jednou dostanu do nečekané nebezpečné situace, ale to je holt život).

Držení není žádným velkým nebezpečím (držení znamená to, že ji mám doma nenabitou v trezoru), ale dokáži si reálně představit  mnoho situací, kdy je výhodnější ji nevytahovat i když ji v tu chvíli budu nosit (což znamená, že ji budu mít u sebe nabitou a třeba i nataženou).

3 0
možnosti
  • Počet článků 10
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3697x
Věřím ve svobodu a odpovědnost jednotlivce a co možná nejmenší stát. Dále věřím v sílu a nezastupitelnost racionálního úsudku a vědecké metody.