Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JH

Velmi dobře napsáno. Autor by mohl v dalším pokračování pojednat například o aktivistech, neziskovkách, změně klimatu nebo ekologii.

1 0
možnosti
MI

Autor děkuje za inspiraci a pokud dojde na rozšíření minislovníku, přinejmenším "aktivista" se tam objeví zcela určitě :-)

0 0
možnosti
Foto

Super! Pod to se podepíšu!!R^

0 0
možnosti
ŽA

R^R^Výborně napsáno - jak jste ale zjistil, co si už dlouho myslím ??

0 0
možnosti
MI

Žofie, ono si to zjevně myslí více lidí, já jsem se pouze pokusil to ve zkratce shrnout. Každopádně mě těší, že jsem se trefil do Vašich názorů :-)

1 0
možnosti
Foto

Když von tak nějak oučel světí prostředky, atˇ jde o jakéhokoli ,,picha";-)

0 0
možnosti
JM

Doplnil bych fašismus, popř. neonacismus. Tam dnes spadají většinou všichni lidé konzervativního ražení.

9 0
možnosti
Foto

máte to jen z jednoho okraje spektra...eurohujer = každý, kdo nevěří, že sami budeme druhé Švýcarsko...pravdoláskař = každý, kdo netoleruje pragmatické svinstvo, co světí účel...havlista = občan nevidící v bývalém prezidentovi zločince.

A určitě jsem na mnohé z obou konců zapomněl;-)

6 1
možnosti
Foto

I13v11o 11C52i29l21i44c41h

15. 4. 2014 6:58

S potěšením konstatuji, že moje osoba splňuje snad zcela všechny body ;-DR^

7 0
možnosti
MP

;-DR^ Tak tim jsi se na iDnesu zrejme zaradil mezi odpad spolecnosti, v podstate takovou lidskou zumpu! ;-D

2 0
možnosti
TH

Dokonalost sama. Tento článek je boží a trefnýR^!!V

3 1
možnosti
KD

K26a80r61e15l 29D63u95b

15. 4. 2014 9:20

boží - čí ?

božský - jaký ?

1 0
možnosti