Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MI

Děkuji, od Vás to obzvlášť potěší :-)

0 0
možnosti
DB

Pane, kdy jste byl u nás doma, že nás tak dokonale znáte? ;-D

Karma!

0 0
možnosti
JM

Já mám rád zprzněnost resp. převrácenost významů u slov případně jejich dvoumetrážní používání:

Pravda, Láska, svoboda, demokratické hodnoty, rovnost (pohlaví, před zákonem atd), lidská práva, humanismus, spravedlnost, svoboda slova, předsudek, mužský šovinismus (coby protipól feminismu a gender studies), v poslední době mírumilovný demonstrant, agresor, terorista, diktátor, ekologie

A dále miluji nadužívání termínů (coby ideologického obušku a potlačovatele nepohodlných oponentů) jako:

fašoun, nácek, komouš, bolševik a to-co-se-všichni-bojíme-jmenovat ještě více než výraz "normální heterosexuál" a totiž slovo antisemita (zkuste napsat nebo říct, že sionisté jako Trockij měli po bolševické revoluci v Rusku hlavní podíl na zvěrstvech nejhoršího zrna při likvidaci tzv, třídních nepřátel a uvidíte, co s vámi udělá Tydlitátová a její Liga proti antisemitismu, byť jste zmínili v negativním významu jen a pouze příslušníky politické ideologie jakou je i komunismus nebo fašismus).

Jinak pro vás karma a chápavý souhlas člověka, který po 15ti letech od pádu komunismu začal nevěřícně zírat, jak se nám marxistická ideologie a myšlení a totalitární praktiky státu začínají pod pláštíkem politické korektnosti (a v ní obsažených subverzivních ideologií) obloukem vkrádat zpátky ze směru odkud jsme to ani v nejdivočejších snech nečekali - ze Západu, konkrétně z Brusele

2 0
možnosti
RB

Tak to podepisuju.  Allah Asghar الله اصغر . Aneb, Islám v Česku nechci!

0 0
možnosti
VB

Karma, spadám do těchto skupin:-):-)

0 0
možnosti
ZM

Hluboce se stydím, to všechno jsem já.    ;-)

0 0
možnosti
PH

Skvělé, díky za krásné čtení v této debilní, politicky překorektizované době R^

3 0
možnosti
MK

Fašista je dnes každý, kdo odmítá být poddaným Ruska.

Rusofob je každý, kdo nesouhlasí s tím, aby si někdo vzal kus cizího území.

0 0
možnosti
KC

Úplně jsem se zastyděl, když jsem si uvědomil, že mě docela přesně vystihují všechny body krom kontroverzního podnikatele. Myslíte, že se mám jít udat na nejbližší policejní oddělení a doufat v mírnější trest, nebo raději navštívit ordinaci psychiatra? Cítím totiž, že bez cizí pomoci se svého rasistického, xenofobního, homofobního a islamofobního smýšlení nejspíše nikdy nezbavím.

5 0
možnosti
MI

Rozhodně doporučuji svěřit se do péče nějakého slovutného odborníka - kupříkladu Džamily Stehlíkové apod ;-)

4 0
možnosti
  • Počet článků 10
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3697x
Věřím ve svobodu a odpovědnost jednotlivce a co možná nejmenší stát. Dále věřím v sílu a nezastupitelnost racionálního úsudku a vědecké metody.