Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Prosím, pane Indro, ozvěte se na exmuslimky@gmail.com , Rádi bychom Vám poslali pozvánku na akci. Děkuji a přeji hezký den.

0 0
možnosti

opravdu jsem zděšen, jaké mohou mít názory lidí v Česku. Když jsme studovali s muslimy po roce 1966 na ČVUT, tak jsme jim záviděli zájem českých holek. Vůbec jsme netrpěli žádnou islamofobií a kamarádi muslimové se nijak negativně neprojevovali. Proto mám  dostatek osobních zkušeností s islámem a divím se, že Ti,co vůbec netuší o co v islámu jde, tak blbnou. Dokáže tady v Česku někdo něco konkrétního proti zdejším muslimům prokázat ? Myslím, že ne.

1 11
možnosti

V Česku je muslimů zatím málo. Domnívám se, že příčinou našeho "blbnutí" je situace v jiných evropských zemích. Podívejte se do Švédska, Norska, Francie, Velké Británie, Belgie, Nizozemska, Německa... A pokud jde o zájem českých holek, řada z nich se z něj myslím velmi záhy vyléčila. Několik případů znám osobně.

11 0
možnosti
Foto

Bohužel vám uniká kontext toho prohlášení. Teze o "ideálním (muslimském) státě" jsou totiž ve skutečnosti poměrně klasickou oklikou užívanou "ortodoxními" muslimy a Židy, pomocí nichž se věřící chtějí vyhnout praktikovaní "problematických" částí náboženského práva a zároveň nezpochybnit, že tyto příkazy mají božský původ, a tedy jsou principiálně správné.

Když tedy Alrawi říká, že sekání rukou je aplikovatelné v ideálním islámském státě, říká tím, že momentálně jej není možné aplikovat nikde na světě, protože takový ideální islámský stát neexistuje a nejspíše jen tak existovat ani nebude. Čili tento způsob trestu de facto odmítá, nikoli propaguje.

To samé platí pro ono bití žen klacíkem na čistění zubů - opět nejde o nějakou zastírací invenci pana Alrawiho, ale o běžně rozšířený názor "umírňující" koránské příkazy - prostě Bůh říká, že ženy je možno bít (existují i alternativní výklady, podle nichž Bůh říká něco úplně jiného), ale muslimové z dalších jeho pokynů vyvozují, že pouze symbolicky, tak, aby jim to ve skutečnosti neublížilo. 

Můžeme zcela správně namítat, že takové postoje jsou logicky nekonzistentní a ptát se, proč se věřící vůbec nějaké boží příkazy zajímají, když si je pak stejně interpretují po svém, ale nemůžeme jejich nositele obviňovat z extremistických postojů - tím bychom je dezinterpretovali a křivdili jim.

2 2
možnosti

Hm,to je potíž se starými texty ,v jakém kontextu to vzniklo.

Napadá mne "neprojde bohatec do království Božího,jako neprojde velbloud uchem jehly" ,kdo neví,že je to jméno jeruzalémské brány - spíš branky,je zmaten.

1 0
možnosti

v Grazu, v Rakousku, take vnikla policie do mesity, pry pro nejake dokumenty. Kratce pote co se to stalo v Cesku. My lide jaksi nevime o co jde, nevidime do toho, ale jak uz si mnozi vsimli, ani ceska policie prece neposle tezkoodence a zrovna pri patecni motlidbe, kde se budou nachazet VSICHNI, misto aby nekde nicili dokumenty. Nechme se prekvapit co v tom vlastne bylo. Rozhodne to nebudou rikat novinarum, neni proc.

6 0
možnosti

A není divu. Mešita na rozdíl od křesťanského kostela není svatostánek. Je to místo, kde se nejen modlí a Bůh ví k čemu, ale také je to místo kde se organizuje. Připravují politické prohlášení,ale také místo, kde se velice často ukrývají zbraně a kde se připravují sebevražedné útoky

8 0
možnosti

Muslimové respektují jen toho, kdo je silnější než oni. Sice ho přitom i nenávidí, ale respektují. Jinak islám nepřinesl světu nic jiného než násilí, nenávist a otroctví pro pro slunečního boha Alláha.

13 0
možnosti

První dvě věty ano,třetí hluboce ne. Evropa dosáhla úrovně muslimské kultury,vědy a zdravotnictví až někdy v 16.st.  Protivníka člověk nesmí podceňovat,oni potenciál mají.

0 0
možnosti

Ba naopak se semknou pod pravdolaskovskym praporem a s hesly o krasach multikulturního obohaceni  budou poukazovat na ciste umysly a pravdomluvnost vudce pravověrných v CR.Kdyz i Halik je ze svých muslimských bratri na pokraji orgasmu tak na tom islamu asi něco bude.Toto bude bude jednou hodne velky pruser.

15 0
možnosti

Halík bude kázat o muslimských bratřích i kdyby mu podřezávali krk.

7 0
možnosti

Pokud se tem vyznavacum techto uchylnych nabozenskych doktrin nezbalime saky paky ted, pak uz se jich nezbavime nikdy. Obavam se toho druheho.

20 0
možnosti

Španělům to trvalo skoro 600 let a už je tam mají zpátky. Tentokrát dobrovolně.

4 0
možnosti

"Bitím je žena poctěna"

"Tím že muž ženu bije, jí projevuje úctu a je to důkaztoho, že se ženy těší v islámu velké úctě", tak vysvětluje bití ženislámský duchovní Sa´d Arafat. V Islámu je známo pro bití žen celkem 10pravidel. Nesmí ženu bít do obličeje, nesmí jí píchat do očí, nesmí jí vymlátitzuby z úst nebo zpřerážet kosti a když ji bije, nesmí jí tlouct neustále dostejného místa, ale pokaždé musí udeřit na jiné místo na těle, a tak dále.  

 

Arafat také vysvětluje, že bití má být pro muslima ažposledním východiskem. Pokud je žena neposlušná, musí nejdřív muž začítvarováním a když ani to nepomohlo, přejít k vyhrožování. A po neúspěšnémvyhrožování teprve následuje bití. Nemusím zdůrazňovat, že tyto aspekty islámu,stejně jako řada jiných, jsou v rozporu se právními předpisy České republiky.Islámští duchovní to ale vidí jinak: Bití ženy je projevem pocty a žena musíbýt za bití vděčná, protože ji muž bitím vychovává a usměrňuje. Prorok islámuMohamed, který je pro muslimy morálním příkladem, totiž ženám přisoudil slabéhoducha (VIZ hadís Sahih Bukhari 1:6:301) a rozhodl, že zatímco muslim (muž) jedokonalým tvorem, muslimka (žena) je nástrojem satanovým a v jádru je špatná anení tudiž muslimovi (muži) rovna. 

.....nóóó, kdybych konvertoval, možná jsem se vyhnul rozvodu,..... ale za tuto cenu ???

20 0
možnosti
Foto

V pozadí toho je pro muže typický sadismus a ženám bližší masochismus. A pak už stačí vymyslet ideologii, která to ospravedlňuje.

Nakonec pan duchovní Halík asi sní o středověku, kdy by mohl kacíře posílat na hranici, jinak si jeho postoj nedovedu vysvětlit.

16 0
možnosti
  • Počet článků 10
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3697x
Věřím ve svobodu a odpovědnost jednotlivce a co možná nejmenší stát. Dále věřím v sílu a nezastupitelnost racionálního úsudku a vědecké metody.